7 Nisan 2012 Cumartesi

fazıl say

yok hayır piyanodan, bestelerinden, sanatından bahsetmeyeceğim.

 nihat doğan ile fazıl say'ın adını yanyana getirmem zaten!

 "fazıl say hangi kerhanede dünyaya geldi" diye cümle kurabilen şamil tayyar'dan da bahsetmeye gerek yok!

konu fazıl say'a dün geceden beri hakaret eden insanların kafası. o kafa sivas'ta 37 insanımızı diri diri yakan kafa. 

hadi yine dalga geçin bakalım "tehlikenin farkında mısınız" ile.




güneşin ozanları


sen güneşin ozanlarını
durdurabilir misin sandın?
rüzgarın şarkısını
susturabilir misin sandın?

korkmuyorum şiddetinden
ateş tutan ellerinden
ürkmüyorum nefretinden
ve karanlık nefesinden

boyun eğmem asla sana
yaksan bile bedenimi
ben doğarım küllerimden
gücün varsa durdur beni!

kayaların ruhundanım ben,
yüzyılların öyküsü bende
otuzyedi güneşim var
ışıldar durur yüreğimde

tutamazsın zincirlerinle
yıldızların ışığını
susturamazsın nefretinle
güneşin ozanlarını

boyun eğmem asla sana
yaksan bile bedenimi
ben doğarım küllerimden
gücün varsa durdur beni!

almora

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder