5 Nisan 2012 Perşembe

erkekler

sabah 1 saat erken kalkmak bile bir insanın hayatını farklılaştırıyor onu fark ettim. sabah işyerinde geçirdiğiniz o fazladan 1 saat sanki günü 25 saat gibi yaptı. iyi ki müfetttişler müdürlüğe gelmiş de o fazladan 1 saatin keyfini görebilmişim.


bugün yürürken  erkekleri düşündüm. 6 gündür gittiğim yürüyüş alanında gördüğüm tüm erkekler 50 yaş üzeri idi ve hepsi takım eşofman giymişlerdi. neden erkekler böyle hep birbirine benziyor acaba diye düşündüm.mesela yaptığım iş gereği her gün işyerlerine gidiyorum.berber bakkal kuaför kuruyemişciler genelde erkek ve hepsinin alt kat depoları  nerede ise aynı. bazen tek tek foto çekmek istiyorum nasıl böyle benzer oluyorlar diye. mavi ufak tüp. sıvası dökülmüş duvarlar. çöpten taşan eski çay demlik kalıntıları. ucu hayli yırtık terlik ama diğer eşi ortada yok..kötü üçlü kanepe. kirden rengi gözükmeyen yorgan ya da battaniye.araba lastikleri.tüp yoksa ikili ocakta ocak etrafının kirden kahverengi rengi.illa ki alüminyum çaydanlık.uzar daha.konu o değil. konu neden erkekler temizliğe önem vermiyor acaba?elbete her konuda genellemek yanlış.kimse de alınmasın üstüne zaten.ama bunlar gözlemler.


yani mesela biri bari eşofmanın üstüne herhangi bir renk sweat giyse ne olur? sanırım şöyle bir şey oluyor.adam diyor ki ben yürüyüşe başlayım sonra gidiyor spor malzemeleri satan yere oradan bir takım eşofman ayakkabı alıyor.sonra olayı bitiriyor.günlerce aylarca senelerce. 


yapmasanız keşke.







2 yorum:

  1. temizlik konusunda daha bi hemfikirim ama takım eşofman eş fikri bence :)

    YanıtlaSil