8 Nisan 2012 Pazar

7-8 nisan kahvaltıları




dün izlediğim filmde alzheimer ile ilgili araştırma yapan doktor, oyun yazarı film kahramanına dedi ki; "geçmişte yaşadığın bir olayı unuttuğun halde aynı geçmişte kurduğun fantazileri unutmuyo olabiliyorsun. -peki neden? diye sordu hepimiz gibi kahramanımız da. doktor "bilmiyoruz araştırıyoruz işte" dedi.


bu beyin ne manyak yahu! utanmıyo etmiyo.neler neler yapıyor bizden haberli habersiz.


bir de geçenlerde rüya ile ilgili bir yazı okumuştum.diyordu ki "rüyanızda hiç görmediğiniz mekan ya da hiç tanımadığınız yüzleri görüyorsunuz." düşündüm gerçekten gerçek hayatta hafızama kaydetmediğim görüntüler oluyor yüzler oluyor rüyalarımda. o zaman rüya işi de bilinç bilinçaltı işi değil tam. eeee!


e si be si ce si yok. akıl sağlığı lazım arkadaş! bana sana hırs küplerine cimrilere sinsilere ikiyüzlülere daha çok lazım. zaten çekilmiyorlar.


 beynin takıntılar bölümüne kafa yordum dün ve bu sabah.neden?


şimdi o manyak beynime yazmışım yürürken illa müzik dinlenecek diye. spor amaçlı yürümenin dışında bile biraz uzun ise gideceğim mesafe hemen takıyorum kulaklığımı.açıyorum müziği.ohh ne güzel!


mesela dün yürürken yarım saat sonra falan yeni kaydettiğim listede bir boşluk olmuş. müzik durmuş.bir süre haberim olmadı.etraftan kuş sesi çocuk sesi yaprak sesi karınca sesi diyemeyeğim tabi ama bir dolu gerçek ses gelince bir değişik oldum.güzel bir şeydi o değişiklik. sanki güneşi de içimi alıp  bulutta yürüyorum gibi bir his.nasıl anlatsam bilmiyorum ki?kulağımdaki melodiye kaptırınca kendimi ıskaladığım doğanın dokunması işte. 
vay be! diyor insan.çıkardım kulaklığı.eve kadar müziksiz devam ettim.


diyeceğim şu ki o manyak beynimizde takıntı bölümüne giren kayıtları bi yoklamak lazım.


nasıl arabamızı bakıma götürüyoruz zihnimizi de bakımdan geçirelim diyorum arada. pazar günleri daha uygun ruh bakım servisleri.benden söylemesi:)







1 yorum:

  1. bayıldım...daha dün okumuştum 'şairin romanı'daki bilge kahraman(murathan m.)rüyamda denizi gördüm diyor,çevresindekiler 'ama sen hayatında hiç deniz görmedin ki' diyorlar.o sadece gülümsemekle yetiniyor..

    YanıtlaSil