14 Nisan 2012 Cumartesi

demedi demeyin


-çok dizi çok film izleyin.tekrar tekrar izleyin. sonra dönüp yine izleyin.
-kızlar yürüyün yürüyün yürüyün.6 km den az olmasın ama. sonra aynaya bakın ebru şallı nın selülit savarı halt etmiş. yürüyün beni dinleyin gözünüzde güller açıyor yürürken renk renk kokulu kokusuz:)
-erkekler  gülün sevin.koklayın.gülün güldürün. gülün kucaklayın erkeksiniz sarıp sarmalayın.kendinizden uzaklaştırmayın demedi demeyin:)
-paraya tapmayın cimri olmayın hep bana hep bana demeyin yapmayın etmeyin! etrafımız sağımız solumuz kanser.yeyin için hediyeler verin yemekler ısmarlayın.paranın altında ezik ezik sesleriniz enerji emiyor dedik zaten  ama bu cumartesi de diyelim. demedi dersiniz sonra biliyorum ben sizi..
-dinleyin. dinliyormuş gibi yapmayın  çakıyor karşıdaki demedi demeyin!
-az kaldık az! koruyalım birbirimizi.biz biliyoruz birbirimizi.

-kararlar uygulanınca yıldızlar  hep size göz kırpıyor.  sadakat olunca güneş içinizden hiç çıkmıyor.aldatmayalım kimseyi. yanarsınız bak demedi demeyin.
-yeşil erik  kapıda dedim duydunuz mu:)
-daha bir sürü izlemediğimiz güzel film var müzik var blog var  yazmadığımız yazı var okumadığımız tonlarca yazı var da var. rakı var şarap var muhabbet var  demedi demeyin lan! muhabbet var koşun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder