25 Mayıs 2012 Cuma

EFTAL KÜÇÜK

hanımeli çaldım komşununun bahçesinden eve geldim. biramı koydum keyfim yerinde.cuma. yarın amasra ya kaçacağız kızlarla tatlı bir heyecan var.. uygun radyo kanalı buldum kitap almıştım okurum dedim okan bayülgen programına kadar. sonra her zamanki hikaye bütün zamanımızı emen facebook twitter sözlük ora bura baktım hızlıca.ama ne acı ki twitter  listemde kimse onun göçüp gittiğinden bahsetmemiş. tesadüfen facebook da bir şarkıya "aa ben bu şarkıyı yıllardır neden dinlemiyorum" diye çoşkuyla yorum yazarken baktım ki EFTAL KÜÇÜK anısı içinmiş meğer o şarkı. hemen yorumu sildim. içim cız etti.  üniversite hayatım devrimci ruhumuz ucuz şarap akşamları bana söyletilen yeni türkü çağdaş türkü şarkıları. ve ağlama.


bir bir gidiyor yoklukları canımı yakan insanlar. uğurlar olsun EFTAL KÜÇÜK. arkadaş grubu ile bir araya geldiğimizde bana söyletilen "bekle beni küçüğüm" zaten sesimi titretiyordu daha çok titreyecek artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder